Hallgatnak a fejlesztők a visszajelzésekre, és megadják a népnek, amit akar - írja a Gamestar. De nyugi, a mazochistákat se hagyják magukra.
Legutóbb tavaly tavasszal, a PlayStation 5-exkluzív Returnal megjelenését követően parázslott fel újra a vita, hogy rendben van-e, ha egyes játékokat már-már teljesíthetetlenül nehéznek találnak a vásárlók. Persze nem mindenkinek okoz gondot, ha kihívással szembesül, de bizony nagyon sokan a kikapcsolódás vágyával ülnek le játszani, és hálásak lennének azért, ha opcióként rendelkezésre állna a nehézségi szint szabályozásának lehetősége.
Most ugyanez történik a közösségi médiában (főként a Twitteren) a Sifu ügyén, amely egyedi mechanikájával (az elhalálozásokat követően öregszik a karakterünk, és ez bizony nem csak optikai következményekkel jár) jó pár játékoson kifogott.
A Sloclap meghallotta a panaszos hangokat, és reagált is rájuk: még nem tudni, hogy mikor, de érkeznek a nehézségi szintek a játékba, így a mostaninál könnyebb és húzósabb élményt is választhatunk akár. Szintén nem elhanyagolható, hogy jobban olvasható feliratokat, valamint nagy kontrasztú módot is kap a Sifu.
Jelenleg PC-n, PlayStation 4-en és PlayStation 5-ön ugorhatsz fejest a Slopclap alkotásába.
Forrás: gamestar.hu