Jogosan várják a vásárhelyiek a választ arra, hogy az elmúlt másfél évben miből költött összesen 25 millió forintot politikai hirdetésekre az internetes felületein Márki-Zay Péter – jelentették ki Benkő Zsolt és Cseri Tamás kedden sajtótájékoztatón.
A fideszes önkormányzati képviselők emlékeztettek: a polgármester havi szinten többet fordít Facebook és Google-hirdetésekre, mint a másfél millió forintos fizetése. Cseri Tamás hozzátette: Márki-Zay vagyonnyilatkozatában nyoma sincs annak, miből tud ennyit költekezni. A kormánypárti politikus hangsúlyozta: ha már a polgármester mindig az átláthatóságról beszél, most ideje lenne annak is lennie.
„Az lenne a korrekt, hogy ha a hódmezővásárhelyiek látnák, ki finanszírozza a polgármesterük pénzköltését. Honnan jön a pénz, amiből folyamatosan reklámozza saját magát: amerikaiaktól vagy magyaroktól? Sajnálatos, hogy soha nem a városunkat reklámozza, csak azt látjuk, hogy Márki-Zay önreklámja megy minden platformon, felületen. Azt szeretnénk tudni, hogy miből” – fejtette ki Cseri Tamás.