Hírek / Közélet

Az ügyfélélmény az egyik legfontosabb versenyelőny egy felmérés szerint

2022. július 1. 11:05 Közélet | Szerző: Varga György

Az ügyfélélmény ma már az egyik legfontosabb versenyelőny a cégek számára, de a magyar vállalatok jelentős része ezen a téren még mindig hátrányban van - közölte a Magyar Marketing Szövetség az MTI-vel. A 250 főnél több munkavállalót foglalkoztató vállalatok megkérdezésével készült magyarországi felmérés alapján a cégek majdnem felénél az üzleti stratégia része az ügyfélélmény, melyre költeni  jó befektetés, de ez azt is jelenti, hogy az ügyfelek igényeit alaposan kiismerve, tudatosan kell tervezni. Ilyen irányú kutatásokat ugyanakkor a magyarországi nagyvállalatoknak csupán harmada végez. Az ügyfél-elégedettségi kutatásokat ennél is kevesebben, csupán 17 százalék használja. A jó vevőélményhez a vállalatoknak személyre szabott megoldásokat kell kínálniuk, és nem elég csupán a vállalati stratégia szintjére emelni, annak megvalósítására is ügyelniük kell a cégeknek.
 
 
 
 


next 5

A mi világunk

Hírek