Hírek / Közlekedés és kék hírek

Bevezették a kétszintű ügyfél-azonosítást az útdíj-fizetéseknél

2019. április 1. 15:08 Közlekedés és kék hírek | Szerző: Géczi Emese

Kétszintű ügyfél-azonosítás lépett életbe a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt.-nél. A cég az állami vállalatok körében az elsők között vezette be ezt az ügyfelek számára díjmentes megoldást a weboldalain bankkártyával végzett e-matricás, illetve e-útdíjas vásárlásoknál. Bartal Tamás vezérigazgató a Rádió 7-nek elmondta: újdonság, hogy az ügyfeleknek azt a megerősítő kódot is meg kell adniuk, amit a bank küld a bankkártyához tartozó telefonszámra. Ezzel a kóddal tudják végrehajtani a vállalat online felületein kezdeményezett elektronikus fizetést. Fontos, hogy az ügyfelek azt a mobilszámot használják, amit a bankjuk is nyilvántart. A vezérigazgató kiemelte, ellenkező esetben nem fogják megkapni a banki megerősítő kódot tartalmazó sms-t, és nem fognak tudni vásárolni. Bartal Tamás hozzátette: „Csak a tavalyi évben a mi weboldalainkon 800 ezer bankkártyás tranzakció valósult meg, 60 milliárd forint értékben. Mivel minden évben 10%-kal növekednek ezek a tranzakciós adatok, biztosan tudom mondani, hogy ez az új módszer emberek százezreit, akár millióit érinti.”

Kép forrása: www.nemzetiutdij.hu


next 5

A mi világunk

Hírek