Továbbra sem tudni, kiktől származik a csaknem kétmilliárd forintnak megfelelő, dollárban kapott támogatás, amit Márki-Zay Péter és a Mindenki Magyarországa Mozgalom kapott. Pikáns ugyanakkor, hogy a szervezetnél 530 millió forint ment el Facebook-hirdetésekre, 97 millió buszoztatásra, 290 millió robocall- és SMS-kampányokra, de marketingre és tanácsadásra is szórták a pénzt – olvasható a Kontra friss tényfeltáró anyagában.
A portál további érdekes kiadásokat is említ: tollakra 44, szórólapokra 76, óriásplakátokra 87, újságokra 117 millió, egyéb szóróanyagokra 24 milliót költött el a volt ellenzéki miniszterelnök-jelölt és csapata.
A kimutatás arra is kitér, hogy az elszámolás nem stimmel. Míg Márki-Zay azt említette nemrég, hogy 100 milliós összeg maradhat meg a kampányköltések után a mozgalomnál, ez nem látható a rendelkezésre álló főkönyvi kivonat alapján.
Fotó: Archív (Promenád24)