Ha egy körökre osztott taktikai sci-fi játékot a műfaj olyan kiválóságai ihlettek, mint az Incubation, a Jagged Alliance, a Laser Squad, a Space Hulk és az XCOM, nem is beszélve az Alien filmekről, akkor az ember hajlamos feljebb csavarni az elvárásait, mígnem szembesül azzal a megdöbbentő ténnyel, hogy a projekt mögött mindössze ketten dolgoznak, Aliza Wenders és Bak Csaba - írja a GameStar.
A felülnézetes USC: Counterforce a 2015-ös Ultimate Space Commando történetét viszi tovább, csak épp annál magasabb színvonalon. Az Angry Cat Studios fejlődését jól jelzi, hogy a játék korai alfa változatával tavaly megcsípték a The Big Indie Pitch verseny második helyét, az Indieway-ről pedig egy harmadik helyezéssel távoztak.
Ami a játékmenetet illeti, a USC: Counterforce körökre osztott küzdelmeit, amelyeket idegenek ellen vívunk négy-, illetve hatfős csapatokat terelgetve, nem túl bonyolult szerepjátékos megoldások, randomizált, interaktív pályák, lootolás, craftolás és széles körű testreszabási lehetőségek hivatottak feldobni. A fejlesztők a kampányon felül három további játékmódot terveznek (ezek az extra kihívást nyújtó Műveletek, az építkezéssel megbolondított Védd a bázist!, valamint a lootolási és fejlődési lehetőségek módosítását is engedélyező Küldetés mód).
Forrás és kép: gamestar.hu