A luxusmárkákat tömörítő francia LVMH cégcsoport sokat profitált a pandémia alatt a csúcskategóriás fogyasztás megnövekedéséből az elmaradt külföldi látogatók nélkül is.
“Természetesen optimisták vagyunk, hogy a turisták egy napon visszatérnek” – mondta Pietro Beccari, a Christian Dior Couture elnök-vezérigazgatója.
A kibővített Dior-komplexum tízezer négyzetméteren terül el, kávézókkal, kertekkel, étteremmel és egy privát apartmannal a VIP ügyfelek számára, emellett ruhákkal, kiegészítőkkel, étkészletekkel és kozmetikumokkal felszerelt üzlethelyiségek várják a vásárlókat.
A bolt melletti La Galerie Dior múzeum a márka történetét mutatja be az 1940-es évektől a korabeli ruhákkal együtt, de a néhai Christian Dior íróasztalát és egy eredeti próbafülkét is láthat a közönség.
A hivatalos megnyitót vasárnap tartották.
Forrás: MTI, hirado.hu