Szigorú elvárásokat fogalmaz meg új ajánlásában a Magyar Nemzeti Bank a pénzügyi intézmények és távmunkázó munkavállalóik, illetve a szerződéses partnereik közti digitális kommunikáció kialakítására, hitelesítésére és folyamatos kontrolljára vonatkozóan. Binder István, a Magyar Nemzeti Bank Felügyeleti szóvivője a Rádió7-nek elmondta, hogy az ügyfelek számára mindez személyes jelenlét nélkül is gördülékeny szolgáltatásokat, és maximális adatvédelmet jelent majd. Binder István erről részletesen így nyilatkozott: „Az ügyfelek számára két kulcsszó van, egyrészt az, hogy a kiszolgálás az elektronikus, online csatornákon teljesen zökkenőmentes legyen, tehát semmiféle különbséget ne érezzenek az ügyfelek a személyes ügyfélkiszolgáláshoz képest. Másrészt a teljesen jogos és alapvető elvárás, hogy ugyanolyan biztonságos legyen ez a kommunikáció, mint hogyha ez személyesen történne.”
Kép forrása: ipsos.com