Kilencedik évfolyamtól digitális oktatásban végzik tanulmányaikat a diákok, sok szülő pedig szintén otthonról dolgozik a koronavírus járvány második hulláma miatt. Grezsa Ferenc pszichiáter, a Károli Gáspár Református Egyetem Pszichológiai Intézetének tanszékvezetője a Rádió7-nek azt mondta, hogy a tapasztalatai szerint a távoktatás a szülő-gyermek kapcsolatra kedvezően hat, hiszen a szülő több időt tölthet a gyermekével, segítheti a tanulásban, ugyanakkor annak napi feladatiba is bepillantást kap, így jobban átérzi gyermeke nehézségeit, örömeit. Grezsa Ferenc erről részletesen így nyilatkozott: „A szülő ezáltal bele tud látni abba egy kicsit, hogy milyen munkát is végez a gyerek, együtt is tud vele tanulni, át tudja ismételni az anyagot. Ebben az együttlétben nagyon tud fejlődni a szülő-gyermek kapcsolat, tehát a távoktatás ilyen értelemben is nyújt valami lehetőséget.”
Kép forrása: korkep.sk