Hírek / Közélet

Újabb gameplay jelenetekkel borzongat a The Callisto Protocol

2022. július 18. 07:00 Közélet | Szerző: Fazekas Gábor

Eközben a sci-fi túlélőhorror vezető fejlesztője arról mesélt, hogyan született meg a Dead Space szellemi örökösének is nevezhető játék ötlete írja a GameStar.
 
Glen Schofield  exkluzív interjút adott a Game Informernek (a lap júniusi számának dupla címlapján a Striking Distance Studios debütáló játéka feszített), minek során szóba kerültek a Dead Space-re kísértetiesen emlékeztető túlélőhorror (nem csoda, azt is Schofield tervezte) születésének körülményei is. A The Callisto Protocol rendezője hosszú szabadságra ment azután, hogy otthagyta a Sledgehammer Gamest és az Activisiont, a sivatagba elvonulva rajzolással ütötte agyon az idejét, miközben átgondolta, hogy mi legyen a következő lépése, valamint különböző játékötleteken törte a fejét. Ezek egyike volt a The Callisto Protocol, amelybe kapaszkodva felkeresett különböző kiadókat azzal a szándékkal hogy stúdiót alapítson, amely új IP-n dolgozna.
 
Ekkor még nem volt készen a teljes koncepció, csupán az alapok voltak meg: legyen a helyszín egy börtön, hiszen az félelmetes, a börtönnek pedig a Jupiter egyik holdja adjon otthont... és így tovább. Csak ezután ült össze az írócsapattal kidolgozni a részleteket és megváltoztatni azt, amit szükségesnek ítéltek. A módosításokkal a fejlesztés későbbi szakaszaiban sem riadtak vissza, ha a játékélmény megkívánta.


next 5

A mi világunk

Hírek